مشاوره خصوصی علیرضا افشار
انگیزشی کنکور

10 فیلم سینمایی انگیزشی برای موفقیت در کنکور سری سوم + دانلود

ده فیلم پر انرژی و روحیه بخش برای موفقیت و کنکور

بعد از استقبال از ده آهنگ انگیزشی کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار تصمیم گرفتیم لیست ده فیلم پرانرژی و روحیه بخش در مسیر پر نوسان کنکور برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بپردازید و با انرژی بیشتر به سمت اهداف خود و موفقیت حرکت کنید.


فیلم هوانورد ( 2004 The Aviator )

داستان این فیلم بخشی از زندگی هاوارد هیوز کارگردان و تهیه‌کننده و خلبان پرآوازه آمریکایی از اواخر دهه ۱۹۲۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۴۰ است. او که دچار اختلال وسواسی جبری بود همواره به دنبال شکستن رکوردهای سرعت و فاصله پرواز بود.

نسخه دوبله فارسی فیلم هوانورد

دانلود و تماشا انلاین


شبکه اجتماعی ( 2010 The Social Network )

داستان یک برنامه نویس نابغه به نام مارک زوکربرگ (با بازی جسی اسنبرگ) را روایت میکند. او در دانشگاه هاردوارد آمریکا مشغول به تحصیل است و ایده جدید او برای اینکه با دوستانش بیشتر در ارتباط باشد و در موضوعات مختلف با آنها مشورت کند، باعث می شود که اولین شبکه اجتماعی اینترنت را راه اندازی کند. با این ایده او به جوانترین میلیاردر تاریخ تبدیل می شود.

نسخه دوبله فارسی فیلم شبکه اجتماعی

دانلود و تماشا انلاین


فیلم استیو جابز ( 2013 Steve Jobs )

 « جابز » درباره زندگی مرد افسانه ای دنیای تکنولوژی یعنی ” استیو جابز ” ( اشتون کاچر ) است و چگونگی تبدیل شدن اش به یک افسانه را بازگو می کند…

نسخه دوبله فارسی فیلم استیو جابز

دانلود و تماشا انلاین


فیلم راکی ( 1976 Rocky )

 یک بوکسور کوچک فیلادلفیا فرصتی بسیار نادر برای مبارزه با قهرمان سنگین وزن جهان در مبارزه ای پیدا می کند.

نسخه دوبله فارسی فیلم راکی

دانلود و تماشا انلاین


فیلم جنگجوی درون ( 2013 12 Years a Slave )

« 12 سال برده بودن » که براساس سرنوشت واقعی سالومون نورتاپ ساخته شده، داستان مرد سیاه پوستی را روایت می کند که در شهر واشینگتن دزدیده شده و به عنوان برده فروخته می شود و به مدت 12 سال در یک مزرعه مشغول به کار می شود تا اینکه…

نسخه دوبله فارسی فیلم 12 سال برده بودن

دانلود و تماشا انلاین


فیلم گلن گری گلن راس ( 1992 Glengarry Glen Ross )

گلن گری گلن راس؛ فیلمی درام کاندیدای جایزه اسکار به کارگردانی جیمز فولی و بازیگری آل پاچینو، جک لمون و کوین اسپیسی است. فیلم برگرفته از اسم دو مكان واقعی به نام های گلن گری و گلن راس است. در بين چهار کارمند دفتر مشاور املاک «پرمير پراپرتی»، رقابتی در جريان است. به نفر اول يک کاديلاک مي رسد و به نفر دوم يک سرويس کارد و چنگال و دو نفر آخر هم اخراج!

نسخه دوبله فارسی فیلم گلن‌گری گلن راس

دانلود و تماشا انلاین


فیلم سخنرانی جری مگوایر ( 1996 Jerry Maguire )

جری مگوایر فیلمی در سبک کمدی درام و ورزشی به کارگردانی کامرون کرو با بازی تام کروز، کوبا گودینگ جونیور و رنه زلوگر است. این فیلم در پنج رشته نامزد جایزه اسکار شد که کوبا کودینگ جونیور توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کند. جری مگوایر مدیر برنامه‌ی بازیکنان ورزشی است و همیشه به دنبال یافتن کارها و موکلانی پر سود است اما دوستانش همیشه به او حسادت میکنند تا اینکه…..

نسخه دوبله فارسی فیلم جری مگوایر

دانلود و تماشا انلاین


فیلم غارتگران دره سیلیکون ( 1999 Pirates of Silicon Valley )

ساخت این فیلم هم الهام گرفته از زندگی موسسان اپل و مایکروسافت است، دو غول تکنولوژی که ازبه اصطلاح زمین‌های خاکی کارشان را آغاز کردند و در نهایت به موفقیتی بی نظیر دست پیدا کردند. هر دوی این افراد یعنی استیو جابز و بیل گیتس از صفر آغاز کردند و این فیلم روایت این داستان را به خوبی بیان می‌کند و به جزئیات می‌پردازد و همچنین رقابت بین این دو کارآفرین را هم به تصویر کشیده. شاید یکی از دلایل قرار گیری این فیلم در این لیست باز هم ایمان به رویاها باشد، قضیه‌ای که در تمامی موارد ذکر شده تا به اینجا به قوت خود باقی مانده. این فیلم شامل نکاتی تاثیرگذار در موفقیت این دو اسطوره است که هر کارآفرینی هنوز هم به دنبال این نکات هستند.
نسخه دوبله فارسی فیلم غارتگران دره سیلیکون

دانلود و تماشا انلاین


فیلم استارت آپ دات کام ( 2001 The Startup.com )

این فیلم مستندی است که به فراز و نشیب های یک استارتاپ واقعی با نامGov works می¬پردازد که توانست یک سرمایه ۶۰ میلیون دلاری از بنگاه رسانه و کسب وکار هرست ، KKR، صندوق سرمایه گذاری نیویورک و Sapient دریافت کند. از جمله موضوعاتی که در این فیلم پوشش داده شده می توان به مسائل مالی برای کارآفرین ها، افزایش سرمایه، مدیریت رشد، مهارت های کارآفرینی، تیم سازی و مهارت های مدیریتی اشاره کرد.
نسخه دوبله فارسی فیلم استارت اپ دات کام

متاسفانه دوبله فارسی موجود نیست


فیلم سرآشپز ( 2014 Chef )

داستان آشپزی که شغلش را در رستوران از دست داده و تصمیم میگیرد یک رستوران سیار را در یک کامیون راه اندازی کند، و از این طریق خانواده اش را هم دوباره سر و سامان ببخشد.

نسخه دوبله فارسی فیلم سرآشپز

دانلود و تماشا انلاین

 

مطلب مشابه : فیلم سینمایی موفقیت و انگیزشی

مطلب مشابه : موسیقی انگیزشی برای کنکوریها


نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام
    آقای افشار سال سوم پشت موندنمه ، شور اهمالکاری رو در آوردم هیچی برام مهم نیست ، توپ تکونم نمیده ، از یه طرف هم غیر هدفم نمی تونم برم برای یه چیز غیرش ، یه راه عملی نیگید که تو یک ماه خودمو جمع و جور کنم و عوض کنم یکمی این شخصیتمو؟

    1. به کمک مشاور
      برنامه های سبک و یکروزه و البته اراده خودت کم کم راه میفتی

  2. سلام استاد ویس های داخل کانالتونو گوش کردم خیلی ممنون از شما کمک کننده بود یسری سوال داشتم من پشت کنکوریم سال اول واسه ی رتبه خوب میخوندم ولی دچار زدگی از درس شدم و 3 ماهبعد فاصله از درس رفتم فقط سر جلسه و فرهنگیانو اوردم با رتبه 9000 ولی نرفتم تا امسال بهتر بخونم ولی چون بدون مشاور خوندم تمام این مدت و متاسفانه اینجا مشاوری نیس ک راهنمایی ها یا مشکلاتی ک دارمو برطرف کنه مشکلم اینه نمیدونم برنامه روزانمو چجوری بریزم ک مرورشم استاندارد وارد برنامه شه کلا با برنامه ریخته مشکل دارم اگه راهنمایی کنید رشتمم انسانیه

    1. رتبه شما یعنی ۹ هزار معنی خوبی داره
      اصل درس بلدی
      برو سمت حذفیات و کم تسلطی های پارسال بخصوص از دروسی مثل ریاضی و فلسفه و عربی و علوم و فنون
      برای برنامه سازی و دوره و مرور بهتر اگر برایتان داشتن مشاور مقدور نیست در طرح کلاس مشاوره پاییز ثبت نام کن
      afshar.xyz/vip

      1. متوجه شدم خیلی ممنون چون من بین 12 تا 14 ساعت تو روز مطالعه دارم ایا تنوع دروس شکل صحیح داره در طول روز یا نه من 6 درس میزارم و ازین 6 درس ریاضی فنونو ثابته عربی با جامعه روز در میون عوض میشه اقتصاد با روان و فلسفه با منطق و تاریخم با جغرافی
        ک میشه دو درس ثابت و 8 درسم ک جا بجا میشن تو دوروز ب صورت 4 درس ک جمعا تنوع میشه 6 درس

        حالا تو برنامه روزانه ب جز تیت اموزشی تو تایم تست مرورو ب چن روز بعد مطالعه کنم وایا این راه درسته!؟

        1. سلام
          هر چقدر تنوع درس بیشتر باشه و حجم پیشروی از هر درس کمتر باشه برات بهتره
          سعی خودت کن تا اونجایی که میشه تعداد تست هات به کمک پوششی بیاری جلو
          از الان تا کنکور تیر هم تاریخ و جغرافیا و جامعه شناسی کمتر بخون و اواخر سال حجمش بیشتر کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا